Monday, January 14, 2013

مشاور کروبی: موسوی و کروبی محاکمه نشدند چون حاکمیت می داند که دست آنها پر است

یک ماه دیگر که بگذرد، حصر رهنورد و موسوی و کروبی دو ساله می شود. دو سال حصر غیر قانونی، بدون محاکمه، بدون حق دفاع قانونی و شرعی از خود و بدون حتی امکان اعتراض و پاسخگویی، آن هم پس از سه سال و نیم تهمت و دروغ و افترا در رسانه های حکومتی.

حالا در شرایطی که سیاستگزار ارشد نظام حتی صحبت از انتخابات آزاد را هم ممنوع کرده و در مقابل دست نظامیان را باز گذاشته تا هرچه می توانند در صحنه سیاست بتازند و انتخابات را زیر چکمه های خود بگیرند، فرزندان موسوی و کروبی همصدا با بسیاری از معترضان به حاکمیت غاصب جمهوری اسلامی، به فریاد آمده اند که یا آنها را آزاد کنید و یا لااقل ایشان را قانونی و علنی و عادلانه محاکمه کنید. اما حاکمیت تا امروز نه به این تن داده و نه آن.

اسماعیل گرامی مقدم، مشاور مهدی کروبی، معتقد است که حاکمیت حاضر به محاکمه کروبی و موسوی نیست، چون می داند که دست آنها پر است و مقاومت آنها را هم در این مدت دیده است.

این نماینده سابق مجلس به اعترافات سردار مشفق و اظهارات اخیر نماینده ولی فقیه در سپاه که مهندسی انتخابات را وظیفه ذاتی سپاه دانسته، اشاره می کند و می گوید هر دادگاه علنی و منصفانه ای برای محاکمه آقایان کروبی و موسوی تشکیل شود، به استناد همین اعتراف ها رای به حقانیت معترضین و محکومیت مسببین مهندسی انتخابات خواهد داد


Follow me: http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment